Pagalba
Siekdami operatyviau reaguoti į darbuotojams kylančias problemas ir valdyti užklausas sukūrėme šį puslapį bei jame patalpinome užklausų registravimo anketą. Anketoje prašome plačiau aprašyti Jūsų situaciją, kad užklausą sprendžiantis asmuo galėtų aiškiau suprasti su kokia problema Jūs susidurėte. Jeigu turite papildomos medžiagos (dokumentų, ekranvaizdžių ir pan.), prašome ją taip pat prikabinti prie šios anketos.
Dažniausiai pasitaikančios problemos iš jų sprendimo būdai
Pamiršus DVS slaptažodį vienintelė galimybė atstatyti slaptažodį – pasinaudoti slaptažodžio priminimo funkcija DVS prisijungimo lange paspaudus nuorodą „Pamiršote slaptažodį?”.
Užpildžius prašomus duomenis sistema Jums atsiųs slaptažodžio atstatymo nuorodą, kurią paspaudus bus galima įvesti naują slaptažodį. DVS slaptažodžiai kitais būdais neatstatomi.
Pamiršus el. pašto slaptažodį yra trys galimybės: 1) fiziškai atvykti į IT skyrių adresu Pramonės pr. 33-401, Kaunas; 2) susisiekti su IT skyriumi vaizdo skambučiu, kuriame dalyvauja Jūsų padalinio vadovas; 3) užpildyti žemiau esančią anketą. El. pašto slaptažodžiai paskambinus telefonu neatstatomi.
Jeigu yra pildoma žemiau esanti anketa, tuomet slaptažodis yra atstatomas tik tokiu atveju, jeigu anketoje nurodytas vardas ir pavardė, telefono numeris bei el. pašto adresas sutampa su duomenimis esančiais DVS’e. Naujas slaptažodis bus išsiųstas DVS’e nurodytu viešojo judriojo ryšio abonento numeriu.
El. pašto paskyros slaptažodžiai atstatomi darbo dienomis nuo 8:00 val. iki 17:00 val.
Jeigu aukščiau pateikta informacija Jums nepadėjo, prašome užpildyti žemiau esančią anketą.
Anketa
Paskutinė atnaujinimo data: 2023-03-16
Atsakingas: Tomas Vasiliauskas